با این ۳ پیشنهاد کودکان را دلباخته صبحانه کنید!

صافی نیوز / برخلاف وعده شام که با نخوردنش اتفاق خاصی برای‌تان نمی‌افتد؛ با کنار گذاشتن صبحانه بدن‌تان تا آخر شب انرژی کافی برای انجام کار‌ها را نخواهد داشت.

برخلاف وعده شام که با نخوردنش اتفاق خاصی برای‌تان نمی‌افتد؛ با کنار گذاشتن صبحانه بدن‌تان تا آخر شب انرژی کافی برای انجام کار‌ها را نخواهد داشت. تصور می‌کنید میز صبحانه‌تان تکراری شده یا فرزندان‌تان مثل سابق رغبتی به خوردن این وعده ندارند؛ وقت آن است که فکری برای این موضوع کنید. شما می‌توانید پیشنهاد‌های ما را عملی کنید.

۱.سالاد میوه‌های تازه با عسل

ما پیشنهاد می‌کنیم روی میز صبحانه‌تان همیشه یک بشقاب میوه پوست‌کنده کنار بگذارید. این کار، خوردن میوه را برای بچه‌ها راحت‌تر می‌کند و توجه‌شان جلب خواهد شد. علاوه بر آن، شما با درست کردن یک سالاد میوه می‌توانید مخلوطی از ویتامین‌ها را در یک کاسه جمع کنید و در آخر اینکه شربت پرتقال، آلبالو یا عسل می‌تواند طعم تازه‌ای به سالاد میوه شما اضافه کند.

۲.عدسی با تکه‌های سیب‌زمینی

این صبحانه مقوی را حتما در برنامه‌تان بگنجانید. به یاد داشته باشید که بگذارید عدس‌ها خوب نرم شوند و در آخر کمی آبلیمو چاشنی کار کنید.

۳.نیمرو با شوید همراه خیارشور

بچه‌ها قبل از چشیدن طعم یک خوراک، ظاهر آن را می‌بینند. می‌توانید تخم‌مرغ را در قالبی شبیه گل بشکنید تا نیمرو ظاهر هیجان‌انگیزی برای بچه‌ها داشته باشد. همراه کردن یک نیمرو با سبزی معطر، این صبحانه را خوش رنگ و بو می‌کند. بهتر است در کنار بشقاب صبحانه، خیارشور و گوجه هم بگذارید.

انتهای پیام/