با سرسخت‌ترین گوشی جهان آشنا شوید

صافی نیوز / یک آیفون گمشده که به مدت ده ماه در آب‌های رودخانه وای در گلاسترشر شناور بود، صحیح و سالم به صاحبش بازگردانده شد.

به گزارش صافی، در آگوست سال ۲۰۲۱، اواین دیویس هنگام قایق سواری در رودخانه وای در گلاسترشر، به صورت تصادفی گوشی آیفون خود را داخل آب انداخت؛ اما همین چند هفته پیش بود که شخصی به نام میگل پاچکو در حین قایق سواری به همراه خانواده در همان رودخانه متوجه شد که یک گوشی آیفون روی آب شناور است.پاچکو آیفونی که پیدا کرده بود را به خانه خود برد، آن را خشک کرد و عکسی را در یک گروه عمومی فیس بوک منتشر کرد تا صاحب آیفون گمشده را پیدا کند. پاچکو این تصمیم را گرفت که آیفون گمشده را به صاحبش بازگرداند، زیرا ممکن بود اطلاعات حساسی در این گوشی وجود داشته باشد.

اطلاعیه پیدا شدن این گوشی در گروه فیس بوکی اعلانات شهر کیندرفورد پست شد و بیش از چهار هزار مرتبه آن را به اشتراک گذاشتند؛ اما متأسفانه مالک گوشی شش ماهی بود که هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نداشت و نشد که این اطلاعیه به دست وی برسد. اما با این حال، با پرس و جوهایی که با استفاده از عکس روی لاک اسکرین گوشی انجام شد، بالاخره مالک گوشی شناسایی شد.

انتهای پیام/