با وحدت و همدلی می توانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی تاکید کرد: اکنون نیز با وحدت و گرد آمدن مردم حول یک محور و با حرکت خردمندانه دولت و دلسوزان نظام اسلامی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد. به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در سخنرانی […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی تاکید کرد: اکنون نیز با وحدت و گرد آمدن مردم حول یک محور و با حرکت خردمندانه دولت و دلسوزان نظام اسلامی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه دولت و سایر قوا با همکاری هم تاکنون گام‌های خوبی در زمینه حل مشکلات اقتصادی برداشته‌‌اند، گفت: تشکیل شورای هماهنگی سران قوا از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در سال‌های انقلاب همه ملت در کنار امام (ره) بودند، اظهار داشت: الگوی جمهوری اسلامی ایران تنها الگویی است که برگرفته از دین مبین اسلام باعث موفقیت جامعه دینی در عرصه سیاسی و اقتصادی می‌‌شود و ما به آن مفتخر هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: راه امام (ره) به لطف خداوند امروز توسط مقام معظم رهبری در حال پیمودن است و هیچ زمانی نیست که سخنان امام را از رهبری نشنویم. این الگوپذیری و این ایستادگی مردم در نهایت بشارت پیروزی را به همراه خواهد داشت.

شریعتمداری با بیان اینکه یکی از افتخارات ما همین ویژگی مردم‌‌سالاری انقلاب است، تصریح کرد: پشتیبانی مردم از انقلاب توانست این انقلاب را از برهه‌های سخت‌‌‌تر عبور دهد و اکنون نیز همین پشتیبانی و همراهی مردم در جریان است.

وی با بیان اینکه نظام ما یک نظام نوآور است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی روزبه‌‌روز در چارچوب مردمسالاری دینی به پیشرفت‌های خوبی دست می‌یابد. دستاوردهای چهل سالگی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و بر جهانیان نیز ثابت شده است، ملت ایران هیچگاه ظلم و ستم‌هایی که در دوران حکومت ظالمانه شاهنشاهی به آنها می شد را فراموش نمی‌‌کنند و اکنون با افتخار هرچه تمام از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/