بخشش اضافه خدمت و اعطاء مرخصی تشویقی به سربازان ناجا

صافی نیوز / رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و مساعدت فرمانده ناجا، سه روز مرخصی تشویقی و بخشش اضافه خدمت سنواتی برای سربازان نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، تقی مهری در خصوص خبر منتشر شده پیرامون بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه در رسانه ها افزود: با مساعدت فرمانده ناجا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فقط اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه ناجا به شرط رضایت فرماندهان یگان خدمتی، برای مجردها یک دوم و برای متاهلین دو سوم از کل مدت اضافه خدمت سنواتی آنان بخشیده می شود، همچنین سه روز مرخصی تشویقی نیز به همه سربازان ناجا اعطاء شد.

وی گفت: سربازان سایر نیروهای مسلح نیز برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و تایید فرمانده یگان خدمتی خود می توانند ازبخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند شوند.

مهری بیان داشت: قدردان زحمات سربازان در ماموریت های خطیر نیروهای مسلح که در حفظ نظم، امنیت و اقتدار و دفاع از مرز و بوم کشور و دیگر عرصه های علمی، پژوهشی و درمانی جانفشانی می کنند، هستیم.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.
براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/