برادر کشی با طمع ارث و میراث در پاکدشت

صافی نیوز / با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي پاکدشت، راز کشف جسد داخل وانت مزدا برملا و قاتل شناسايي و دستگير شد.

به گزارش صافی، “نجم الدین مرادی”فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در این رابطه اظهار داشت: در پی پیدایش یک دستگاه وانت مزدا که داخلش جسد مردی حدوداً 30ساله تبعه افغانستان که آثار اصابت چاقو بر نواحی بدن مشهود بود، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع و موضوع شناسایی و دستگیری مرتبطین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

” مرادی” تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی و بررسی هویت و تحقیقات از آخرین افرادی که با متوفی در ارتباط بودند و همچنین بررسی دوربین های پیرامونی محل کار مقتول ، پرده از راز این قتل گشود و برادر ناتنی مقتول بعنوان اولین مظنون دستگیر شد.

رئیس پلیس پاکدشت گفت :برادر ناتنی مقتول که جوانی 24 ساله است پس از چند روز لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت ، طی تماس تلفنی ، برادرم را به کارگاه کشانده وچند ضربه چاقو به او زده و با میله آهنی به سر او کوبیدم سپس برای اطمینان از کشته شدنش، با دستمال سر، وی را خفته کرده و جسدش را با خودرو وانت مزدا در حاشیه اتوبان رها کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد با تلاش همکارن من در پلیس آگاهی ،قاتل در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را ارث و میراث و مسائل مالی عنوان کرده که برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/