برای حل مشکل قراردادهای موقت اقداماتی در شُرف وقوع است

دبیرکل خانه کارگر گفت: ما قدم آنهایی را بر چشم می‌گذاریم که با تلاش‌ها و اعتصابات و ایستادگی خود به همه مردم ما در صحنه‌های مختلف درس مقاومت و ایستادگی دادند‌. به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب عصر امروز در دومین دوره جشنواره قرآنی فجر که به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد، گفت: […]

دبیرکل خانه کارگر گفت: ما قدم آنهایی را بر چشم می‌گذاریم که با تلاش‌ها و اعتصابات و ایستادگی خود به همه مردم ما در صحنه‌های مختلف درس مقاومت و ایستادگی دادند‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب عصر امروز در دومین دوره جشنواره قرآنی فجر که به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد، گفت: همین که بتوانیم در این ایام درباره مشکلات حرف بزنیم، خودش قدمی است. یکی از مشکلات ما قراردادهای موقت بوده و با توجه به سخت‌گیری‌هایی که شده اقداماتی در شرف وقوع است اما هنوز به حد مطلوب نرسیده است.

وی با تبریک ایام دهه فجر گفت: از دوستان فعال در دارالقرآن خانه کارگر و هم از عزیزانی که دعوت را پذیرفتند تشکر می‌کنم. این مراسم بیست سال است که برگزار می‌شود و آرزو می‌کنیم که این ایام به حل مشکلات اقتصادی کمک کند. امروز بحث اصلی ما معیشت است.

این نماینده مردم تهران عنوان کرد: ما به شهیدان بدهکاریم که در اینجا از آنها یاد می‌کنیم، روزهایی که یاد و خاطره آنان را باید گرامی بداریم.

محجوب گفت: همچنین یاد می‌کنم از کارگرانی که با اعتصاب و اعتراضات آنها و تلاش‌های آنها قدم‌هایی را ولو بزرگ یا کوچک ولو پراهمیت یا کم اهمیت را همیشه شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: ما قدم آنهایی را بر چشم می‌گذاریم که با تلاش‌ها و اعتصابات و ایستادگی خود به همه مردم ما در صحنه‌های مختلف درس مقاومت و ایستادگی دادند‌.

انتهای پیام/