برترین های کشتی ایران در جام تختی تجلیل می شوند

تهران – ایرنا – برترین کشتی گیران ایران در سال فنی ۹۷-۹۶ همزمان با پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه تجلیل می شوند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از فردا در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه […]

تهران – ایرنا – برترین کشتی گیران ایران در سال فنی ۹۷-۹۶ همزمان با پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه تجلیل می شوند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از فردا در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز می شود.
این مسابقات با حضور کشتی گیران مدعی داخلی در کنار آزادکارانی از ۹ کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود.
رقابت‌ها تا مشخص شدن فینالیست ها پنج شنبه، مسابقات شانس مجدد و رده بندی صبح و رقابت های فینال هم از ساعت ۱۴ روز جمعه برگزار خواهد شد.
کومار داور المپیکی کشور هند نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقات است و این رقابت ها به نوعی انتخابی تیم های ملی برای شرکت در جام جهانی روسیه، مسابقات زیر ۲۳ سال و بزرگسالان قهرمانی آسیا در مغولستان و چین محسوب می شود.
غلامرضا محمدی، علی رضا رضایی، محمد طلایی و امیر توکلیان اعضای کمیته فنی این مسابقات هستند و قرار است عصر پنج شنبه مراسم تجلیل از برترین حامی مالی، باشگاه و آزاد و فرنگی کار برتر سال فنی ۹۷-۹۶ همزمان با مراسم افتتاحیه رقابت ها برگزار شود.
ورزشی**۱۰۶۷**۲۰۲۴
انتهای پیام/