برتری ناپولی برابر سامپدوریا

صافی - نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس - در صدر جدول رده بندی رقابت فوتبال سری آ شنبه شب سامپدوریا را شکست داد و فاصله خود با صدر جدول رده بندی این مسابقات را کاهش داد.

« کارلو آنجلوتی»به همراه شاگردانش در جریان رقابت های هفته بیست و دوم در ورزشگاه «سن پائولی» امشب با نتیجه ۳ برصفر سامپدوریا را از پیش رو برداشت و شانزدهمین پیروزی خود با این تیم را جشن گرفت.

« آرک میلیک» در دقیقه ۲۵ ،« لورنزو اینسینیه » در دقیقه ۲۶ و «سیمونه وردی » در دقیقه ۸۹ گل های ناپولی را به ثمر رسانده و برتری تیم خود در این دیدار را رقم زدند.
شاگردان آنجلوتی با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۵۱ امتیازی شده و در رده دوم جدول رده بندی باقی مانده و فاصله خود با یوونتوس در صدر جدول را موقتا به ۸ امتیاز کاهش دادند.

البته این کاهش تا زمانی دوام خواهد داشت که یوونتوس در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم که تا دقایقی دیگر برابر پارما برگزار می کند به نتیجه ای به غیر از پیروزی و یا تساوی مقابل رقیب خود دست پیدا کند.

این درحالی است که سامپدوریا نیز با قبول این شکست با ۳۳ امتیاز همچنان در رده ششم باقی ماند.

امپولی نیز پیش از این و در نخستین دیدار هفته که بین تیم های پایین جدولی برگزار شد با نتیجه ۲ بر ۲ برابر کیه وو قعرنشین متوقف شد.

انتهای پیام/