برنامه های منسجمی برای نمایش دستاوردهای دفاع مقدس آماده شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بنیاد متبوعش، از خرداد امسال یک برنامه منسجمی را برای نمایشگاه‌های دستاوردهای دفاع مقدس در سراسر کشور هماهنگ و اجرا کرده‌ است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین افتتاح نمایشگاه های […]

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بنیاد متبوعش، از خرداد امسال یک برنامه منسجمی را برای نمایشگاه‌های دستاوردهای دفاع مقدس در سراسر کشور هماهنگ و اجرا کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان (چهل سال افتخار و ایستادگی)،گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از خرداد امسال یک برنامه منسجمی را برای نمایشگاه های دستاوردهای دفاع مقدس در سراسر کشور هماهنگ و اجرا کرده است.

وی گفت: ۴۵ روز پیش از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت ملی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار محول و کمتر از یک ماه این نمایشگاه برگزار شد.

کارگر افزود: این نمایشگاه توانست دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در حوزه‌های دفاعی، فرهنگی، هسته ای، علمی و هنری به نمایش بگذارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های جاری در نمایشگاه های دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی، اهتزاز بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران، اکران فیلم های جشنواره فجر و نشست های تخصصی در حوزه‌های مختلف است.

وی گفت: در سال گذشته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۰ موزه دفاع مقدس را در ۱۰ استان کشور از همین مکان افتتاح کرد و امروز شاهد هستیم ۱۵ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال هستند و ۶ موزه دیگر هم افتتاح خواهند شد و در ۲۱ استان دارای موزه دفاع مقدس خواهیم شد.

کارگر تصریح کرد: در بسیاری از حوزه ها رشد داشتیم از جمله حوزه کتاب که رشد چشم گیری در آن داشتیم و همچنین در حوزه راهیان نور بیش از ۶ میلیون نفر مشارکت دارند که رشد چشم گیری است و البته ۸۰ درصد این جمعیت هم از جوانان هستند.

وی یادآورشد: همزمان با این نمایشگاه در فرودگاه و مصلی تهران نمایشگاه های دفاعی دیگری در حال برگزاری است.

رئیس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه در فرودگاه و مصلی تهران نمایشگاه های دفاعی دیگری در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: از همه مسئولان لشکری و کشوری که در برپایی این نمایشگاه ما را یاری کردند به خصوص رئیس ستادکل نیروهای مسلح کمال قدردانی و تشکر را دارم.

انتهای پیام/