برگزاری نخستین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم

صافی نیوز / اولین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در دفتر آیت الله سعیدی رئیس ستاد با رویکر جهاد تبیینی طرح جامع حجاب و عفاف درشهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش صافی ،ابتدا دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای گرجی به ایراد سخنرانی پرداختند ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد به کم بود امکانات در ستاد چه در خصوص نیروی اداری و چه در خصوص سخت افزاراشاره ای کردند . در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای گرجی در سخنان خود به تبیین فعالیت های این ستاد اشاره و مطالبه گری آمران معروف درجهت تغییر وضعیت حجاب بانوان را امری دست یافتنی دانستند که البته نیاز به حضور جهادی، حداکثری و تمامی ارکان ها و دستگاه استان قم دارد.

وی همچنین با تبیین طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف اقدامات ستاد کشور و استان در اجرای این طرح را بیان نمودند . دبیرستاد امر به معروف استان در ادامه از چالش های اجتماعی موجود و معضلات به چالش های بعضی از بوستان های شهر اشاره و افزودند : حمایت از آمرین در سطح کلان و اغنای تذکر لسانی در سطح عموم و ساختار سازی را موجب آرامش جامع در تمامی شئونات اسلامی دانستند
در ادامه جلسه حاضرین و اعضای جلسه هر کدام به فعالیت های دستگاه و اداره خودشان در راستای این دو مریضه مهم و بحث حجاب وعفاف پرداختند.

در انتهای جلسه آیت الله سعیدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استاان به اهمیت این موضوع اشاره و تصریح کردند : در خصوص موضوع امر به معروف ونهی از منکر و چه در زمینه حجاب و عفاف نباید احساسی برخورد کرد و باید بستر کاری مناسب و اصولی فراهم بیاورید . ایشان از مسولین استان خواستند که هر کدام به صورت جامع در خصوص مردم پایه کردن امر به معروف و نهی از منکر طرح ارائه دهند.

انتهای پیام/