15:24 1403/02/21

برگزاری نخستین گردهمایی بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر با رویکرد تبیینی مطالبه گری حجاب و عفاف در قم

صافی نیوز / اولین گردهمایی بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر با رویکرد تبیینی مطالبه گری حجاب و عفاف توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد.
۲۵۲۲

به گزارش صافی، در این گردهمایی حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حضور داشته و سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی با طرح این سوال که آیا حجاب محدودیت است؟ گفت: درست است که بیشتر افراد جامعه بر این معتقدند که حجاب محدودیتی ندارد اما من بر این معتقد هستم که حجاب محدودیت است اما محدودیتی که باعث ایجاد مصونیت و محدودیتی است که موجب تعالی بخشی است.

وی در ادامه افزود: حجاب محدودیتی ارزش آفرین است و زنان جامعه اسلامی باید الگوی خود را در پوشش و رفتار سیره و‌ منش حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) قرار دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ادامه ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد برای احیاء این فریضه الهی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با حمایت استاندار دغدغه مند و پرتلاش در راستای تحقق حجاب و عفاف در سطح استان با آسیب شناسی معضلات و مشکلات استان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طرح جامع عفاف و حجاب را آماده کرده که آغاز این طرح از ادارات دولتی و بیمارستانها خواهد بود.

وی یاد آور شد: این طرح با حفظ آرامش و کرامت کارمندان در سطح کشور و استان قم صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی در بخش دیگری عنوان کرد: در جهت رفع موانع و دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر از حق هر آمر به معروف و ناهی از منکر که در حقش ظلم شده باشد با ارائه سند و مدرک مکتوب دفاع خواهد شد.

وی به چند نمونه از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اشاره و مطرح‌ کرد: در ماه مبارک رمضان حکم پلمپ ۸۲ واحد صنفی متخلف صادر شد ، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکانهای عمومی مانند بوستان علوی در دستور کارویژه قرار گرفته شده است و امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش نیز اقدام دیگر این ستاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیاز مند همدلی و برادری مردم با یکدیگر و ادارات مربوطه است که امید است با همکاری ستاد این امر مهم در جامعه تحقق یابد و باید از تمام بانوان جامعه خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشم.

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه