برگزاری نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری قم

صافی نیوز / برگزاری نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری قم برگزار شد.

به گزارش صافی، خیرالله رهسپار فرد بعد از ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مردمی‌سازی فناوری و نوآوری ازجمله اهداف جشنواره است، اظهار کرد: فرآیند و معیارهای داوری این جشنواره محتوایی و فنی است.

وی از بخش‌های مختلف این جشنواره یاد کرد و گفت: بخش مستند حداکثر ۲۶ دقیقه، تیزر ۳۰ ثانیه تا ۵ دقیقه، انیمیشن حداکثر ۳ دقیقه، جنبی و موبایل حداکثر ۳۰ ثانیه‌ای و بخش‌های ویژه نیز دیده شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه در این جشنواره به حوزه وقف توجه شده و تندیس ویژه تهیه کرده‌ایم، مطرح کرد: همچنین تندیس یادواره شهدای جبهه مقاومت نیز جایزه ویژه این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره ۱۸ مهرماه است، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها، فیلم سازان و دانش آموزان گروه‌های هدف ما بوده و ۴ پیش رویداد برای این گروه‌ها برگزار می‌شود.

رهسپار فرد با بیان اینکه تلاش ما این است کیفیت جشنواره را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: ۲۷ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار و ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ میلیون تومان جوایز درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: نفر نخست هر بخش جایزه ۱۵ میلیون تومانی را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/