بریدن ۵ فرش اتمام یافته در کارگاه قالیبافی زندان مراغه

صافی نیوز / همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ۵ فرش اتمام یافته بافته شده توسط زندانیان در کارگاه قالیبافی داخل زندان مراغه توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه و رئیس زندان مراغه بریده شد.

به گزارش صافی، این ۵ فرش که طی ماه های اخیر در کارگاه قالیبافی زندان مراغه که تحت نظارت بنیاد تعاون زندانیان استان توسط زندانیان شاغل بافته شده است، توسط نعمتی دادستان مراغه و جعفری رئیس زندان مراغه بریده شد.

در حاشیه این مراسم دادستان عمومی و انقلاب همچنین در محفل انس و جزء خوانی قرآن زندانیان شرکت نمود و در سخنانی به بیان برکات و ویژگی های شب های پرفیض قدر پرداخت و فرصت حضور در زندان را برای بهره مندی از این شب برای ثبت تقدیر سرنوشت انسان ها در این شب عزیز مغتنم دانست و زندانیان را به انس و الفت بیشتر با قرآن و حفظ آیات نورانی آن توصیه نمود.

دادستان مراغه همچنین ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید، پای درد و دل و مشکلات زندانیان نشست و دستورات لازم را صادر نمود.

در پایان بازدید، دادستان مراغه دستور مرخصی اتمام حبس منجر به آزادی ۲۳ زندانی را صادر نمود تا آنان ایام پایانی ماه مبارک رمضان را در کنار خانواده سپری نمایند.

انتهای پیام/