مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بزرگترین افتخار مردم ایران تبعیت از ولی فقیه زمان است

صافی نیوز - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخارات مردم ایران تبعیت از ولی فقیه زمان است گفت: در عصر حاضر وظیف داریم دفاع از حریم شهدا و تبعیت از ولی فقیه زمان را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش صافی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنج‌شنبه در آئین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام مراغه به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی و آغاز دهه کرامت افزود: ما وارثان خون شهدا هستیم و باید در تمامی عرصه‌ها به حرمت خون شهدا و یاد و خاطر آن‌ها در مقابل زیاده‌ خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

وی گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز در اردوهای جهادی حضوری فعال داشته و همواره از ولی فقیه و انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

طالعی افزود: کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل ایثار و از حریم ولایت دفاع می کنند، بزرگترین درجه را در نزد خدا دارند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از حریم ولایت مرز نمی‌شناسد، افزود: زحماتی که آزادگان در سال‌های اسارت و دوری از ملت و وطن کشیده‌اند بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید جامعه قدردان زحمات این عزیزان باشد چرا که این عزیزان در سال‌های اسارت نیز همواره تابع ولایت فقیه زمان بودند.

طالعی تکریم آزادگان را وظیفه مسئولان و به خصوص بنیاد شهید دانست و خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی و شناساندن مقام و منزلت آزادگان باید یکی از اولویت‌های مهم دستگاه‌ها باشد.

انتهای خبر/