بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ از سوی دفتر رهبر انقلاب برگزار می شود

صافی نیوز / معاون اجرایی و توسعه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) از طرف دفتر مقام معظم رهبری خبرداد.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، علیرضا صحرائیان اظهار داشت: این مراسم فردا شنبه هفتم آبان ماه 1401 همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) همراه با سخنرانی و عزاداری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سخنران این مراسم که توسط دفتر رهبرمعظم انقلاب و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و مرثیه‌سرایی سیدرضا نریمانی با حضور زائران و مجاوران و مسئولان برگزار می‌شود.

معاون آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد و افزود: این مراسم نیز از ساعت 9 صبح فردا هفتم آبان ماه با حضور مردم همیشه در صحنه سومین حرم اهل بیت(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز به سمت حرم مطهر برگزار و سپس تعدادی از شهدا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خاکسپاری و تعدادی دیگر نیز به زادگاهشان اعزام می‌شود.

صحرائیان گفت: در این مراسم خدام حرم‌های مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مهمان شیرازی ها هستند و در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور می یابند.

معاون اجرایی و توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) با محکوم کردن حادثه تروریستی در این حرم مطهر و دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: درب های حرم مطهر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به روی تمام زائران و مجاوران باز است و برنامه ها نیز همانند قبل برگزار می شود.

انتهای پیام/