بلایی که فست فودها سر کودکان می آورند!

صافی نیوز / یافته‌های جدید پژوهشگران با نشان دادن یکی از اولین ارتباطات‌ها بین خوردن این نوع غذاها و آمادگی جسمانی پایین در بین کودکان، به این مضرات و خطرات بالقوه اضافه می‌کند.

به گزارش صافی، تقریبا همه مردم می‌دانند که مصرف فست فودها برای انسان مضر است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کودکان با خوردن غذاهای فرآوری ‌شده و فست فودها دچار مشکلات زیادی می‌شوند و تناسب بدنی آن‌ها به هم می‌ریزد.غذاهای فوق فرآوری شده را با خطر بیشتر بیماری قلبی در بزرگسالان مرتبط دانسته است.

یافته‌های جدید پژوهشگران با نشان دادن یکی از اولین ارتباطات‌ها بین خوردن این نوع غذاها و آمادگی جسمانی پایین در بین کودکان، به این مضرات و خطرات بالقوه اضافه می‌کند

غذاهای فوق فرآوری شده شامل تنقلات بسته‌بندی شده، غلات صبحانه، آب‌نبات، نوشابه، آبمیوه‌ها و ماست‌های شیرین شده، سوپ‌های کنسرو شده و غذاهای آماده مانند پیتزا، هات‌داگ و همبرگر و همچنین ناگت مرغ بود.

این یافته‌ها به روشنی نشان داد مصرف غذاهای ناسالم بیشتر منجر به بدتر شدن شرایط سلامت قلب می‌شود. بر این اساس کودکان پنج سال و کوچک‌تر که غذاهای بسیار فرآوری شده می‌خورند، نمرات حرکتی پایینی داشتند، به این معنی که آنها به سرعت از یک نقطه به نقطه دیگر حرکت نمی‌کردند.

انتهای پیام/