بهترین کادو نوروز ۹۸ برای متفاوت بودن در سال جدید! + تصاویر

صافی - با نزدیک شدن سال نو، ما در وب‌سایت قندان تعدادی از هدیه‌هایی که شما می‌توانید در سال نو آن‌ها را به دوستان و خانواده‌تان تقدیم کنید تهیه کرده‌ایم.

طبیعتا بسیاری از شما به دنبال بهترین کادو نوروز ۹۸ هستید و ما در این سایت قصد داریم شما را از هر گونه مشاوره دیگری بی نیاز کنیم! با ما ادامه همراه باشید.

قابلمه ۶ نفری غذا، تهیه شده از مس

GF1

این قابلمه در عین این‌که ظاهری قدیمی و از جنس مس دارد، اما می‌تواند حس خوبی را برای شما در هنگام غذا پختن به ارمغان بیاورد. حتی می‌توانید این قابلمه زیبا را در میز نهار هم قرار دهید تا زیبایی میز شما را تامین کند. هم‌چنین این قابلمه در زیر خود شعله و پخش کن حرارت هم دارد که می‌تواند غذای شما را در هنگام سرو آن نیز، گرم نگه دارد.

این ست ۶ نفری از ۶ عدد چنگال دوشاخه، یک پخش‌کن و یک شعله‌ای که توسط نفت، پر می‌شود تشکیل شده است و می‌تواند بهترین هدیه برای عزیزانتان در سال نو باشد.

GF2

کیف مسافرتی

GF3

این کیف مسافرتی شیک و زیبا می‌تواند لباس‌ها و وسایل شما را در هنگام سفرها نگه‌داری کند اما یکی از مزیت‌های این کیف این است که از پارچه نرم ساخته شده است و شما بدون این‌که نگران شکستن یا پاره شده کیف خود باشید می‌توانید سفرهای طولانی را انجام دهید. هم‌چنین این کیف دارای مکانی برای قرار دادن کاغذی برای نوشتن اطلاعات شما هم است که باعث زیبایی و شیک بودن این کیف هم شده است.

مزیت اصلی این کیف ضدآب بودن و استفاده از زیپ‌های درجه یک در این کیف است.

پس اگر دوستان و اقوام شما اهل مسافرت باشند، این کیف بهترین کادو برای آن‌ها در سال نو است.

GF4

خودکار زیبا و خیره‌کننده از برند WATERMAN

GF8

این قلم بسیار زیبا که در دو رنگ مشکی و آبی فروخته می‌شود یکی از اصیل‌ترین و زیباترین قلم‌ها در دنیا است. این برند که در پاریس قرار دارد طرح‌های بسیار زیبا و خیره کننده‌ای از قلم‌های خود عرضه می‌کند که به همین دلیل این قلم‌ها بیشترین تعداد کادوها را به خود اختصاص داده‌اند و اگر شما و دوستانتان اهل نویسندگی باشید، این قلم، کادوی بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای آن‌ها در سال نو خواهد بود. هم‌چنین این قلم از جنس پالادیوم تهیه شده است و براق بودن آن همیشه چشم‌نواز است. طرح این قلم همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، همانند سیگار برگ است و زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

GF10

دفتر یادداشت از جنس چرم

GF5

با آغاز سال نو و نوروز ۹۸ خیلی از مردم نیز وسایل خود را مانند سال، نو می‌کنند. این دفتر چرمی که هدیه‌ای بسیار لوکس و زیبا است می‌تواند باعث شادی دوستان و اقوامتان در سال نو باشد. در واقع جنس روی این دفتر، از چرم تهیه شده است و رنگ و طرح خاصی را به این دفتر داده است. هم‌چنین این دفتر در سایزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. این دفتر ساخت کشور ایتالیا است.

GF7

انتهای پیام/