بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کیست؟

صافی نیوز / منصور ربیعه درباره حواشی اخیر پیرامون تیم ملی و اسکوچیچ، اظهارکرد: اسکوچیچ باتوجه به شناختی که نسبت به فوتبال ایران داشت، عهده دار هدایت تیم ملی شد.

به گزارش صافی، منصور ربیعه درباره حواشی اخیر پیرامون تیم ملی و اسکوچیچ، اظهارکرد: اسکوچیچ باتوجه به شناختی که نسبت به فوتبال ایران داشت، عهده دار هدایت تیم ملی شد.

او در حالی این مسوولیت را قبول کرد که هم مربیان ایرانی و هم مربیان خارجی باتوجه به وضعیت تیم ملی در آن مقطع از مقدماتی جام جهانی، صعودش را ۵۰ – ۵۰ می دانستند و حتی شانس کمتری برای صعود ایران قائل بودند اما اسکوچیچ با قلبش و شناخت از فوتبال ایران هدایت تیم ملی را پذیرفت.

وی ادامه داد: او به صورتی کار کرد که تیم ملی ایران با گذر از روزهای سخت، سه بازی مانده به اتمام رقابت ها، صعودش به جام جهانی قطعی شد که چنین عملکردی که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی بود نیز جای تبریک به سرمربی تیم ملی و بازیکنان دارد. من فکر می کنم نتایج اسکوچیچ قابل دفاع است.

ربیعه گفت: البته بارها آقای ماجدی اعلام کرده که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر است اما از گوشه و کنار اخبار ضد و نقیض شنیده می شود و همین باعث می شود که افراد مختلف اظهارنظر کنند و اسکوچیچ را باور نداشته باشند. نباید یادمان نرود که در این دو دستگی ها تنها تیم ملی ایران و فوتبال مان متضرر می شود.

انتهای پیام/