بهره برداری از سه طرح آب و فاضلاب شهری مراغه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه با اشاره به بهره برداری از سه طرح آب و فاضلاب شهری آماده افتتاح این شهرستان در دهه فجر گفت: برای افتتاح این طرح ها ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. بابک ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه با اشاره به بهره برداری از سه طرح آب و فاضلاب شهری آماده افتتاح این شهرستان در دهه فجر گفت: برای افتتاح این طرح ها ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بابک ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح های عمرانی با هدف توسعه شبکه آب شهری در بخش مرکزی و سراجوی این شهرستان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به طرح های اجرا شده این شرکت در سالجاری، گفت: اجرای شبکه آبرسانی شهرک زیباشهر به طول ۴٫۵ کیلومتر با اعتبار پنج میلیارد ریال یکی از طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

ابراهیمی اضافه کرد: بازسازی فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهری مراغه با اعتبار ۴٫۲ میلیارد ریال دیگر طرح آماده بهره برداری در این ایام است.

وی گفت: ساختمان اداری شرکت در شهر خداجو که در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع و صرف ۲٫۶ میلیارد ریال بنا شده سومین طرح آماده افتتاح شرکت آب و فاضلاب مراغه در دهه فجر امسال است.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب مراغه با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، نقش مهمی در بهبود امکانات و زیرساخت های شهری در مناطق مختلف این شهرستان ایفا می کند.

به گزارش صافی، هم اکنون در این شهر حدود ۶۷ هزار مشترک آب و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب وجود دارد، خدمات شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود ۵۰۰ کیلومتر خط انتقال آب و حدود ۳۶۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان ارائه می شود.