بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است

صافی - رئیس اداره بهزیستی مراغه با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار نیازمند زیرپوشش این نهاد گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک به خانواده های نیازمند است.

به گزارش صافی، شهین صادقی در گفت و گویی افزود: خیران شهرستان در ماه رمضان ۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۳۴.۵ میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی به بهزیستی این شهرستان اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۳۰۰ پرس غذای گرم با حمایت خیران این شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ مورد افطاری با حمایت مردم خیرندیش این شهرستان و سازمان بهزیستی برای خانواده های کم بضاعت زیرپوشش این نهاد برگزار شده است.

صادقی گفت: کمک به اقشار نیازمند توسط خیران شهرستان در ماه مبارک رمضان، حرکتی فرهنگی و اجتماعی برای کمک به همنوعان آسیب پذیر در جامعه است.

وی با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت خیرات، نذورات و کمک های مالی برای حمایت از خانواده های نیازمند است افزود: خیران می توانند در صورت لزوم، کمک های غیرنقدی خود را به صورت حضوری با نظارت بهزیستی به خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.

وی اضافه کرد: شماره حساب ۱۱۰۱۱۰۱۲۱۲۹۰۳۵۱ بهزیستی مراغه نزد بانک توسعه تعاون این شهرستان نیز آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان خیراندیش است.

به گزارش صافی، حدود ۱۵ هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند