به برکت انقلاب در دنیا بی‌نظیر هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به کوری چشم کسانی که وعده گذاشتند بیایند میدان آزادی، مراسم چهل‌سالگی انقلاب برگزار می‌شود و آن ها جوابشان را در چهل سالگی انقلاب از مردم خواهند گرفت. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در نشست خبری […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به کوری چشم کسانی که وعده گذاشتند بیایند میدان آزادی، مراسم چهل‌سالگی انقلاب برگزار می‌شود و آن ها جوابشان را در چهل سالگی انقلاب از مردم خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در نشست خبری اظهار کرد: امروز رسالت ما در رسانه اطلاع رسانی و تبیین حقایق است و این کار دشواری‌ست. آن‌هایی که در زمان طاغوت بودند می‌دانند اگر حرفی می‌زدند بر خلاف نظر آن‌ها چه بر سرشان می‌آمد؛ اما امروز به برکت انقلاب در دنیا بی‌نظیر هستیم.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند در چهل سالگی چه اندیشه‌ای نفس می کشند و شکر گذار باشند آزادی رسانه را.

محمودی با اشاره به سخنرانی امام خمینی در بدو ورود به کشور در بهشت زهرا گفت: آن سخنرانی جز توسط امام که به انبیا وابسته بود از کسی بر نمی‌آمد.

وی ادامه داد: در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دنیا با تمام وجود از آرمان‌های خود دفاع می‌کنیم. مردم ما از گرانی و مشکلات اقتصادی در رنج و گله مند هستند، اما هیچ نشانه‌ای در مردم وجود ندارد که بگویند این نظام برود یک نظام دیگر به جایش بیاوریم.

محمودی با اشاره به برنامه‌های روز ۱۲ بهمن امسال تصریح کرد: روز ۱۲ بهمن امسال با جمعه مقارن شده است. خانواده‌ها برای زیارت می‌توانند به حرم امام از ساعت ۹ صبح مراجعه کنند. همزمان در سراسر کشور شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد ورود امام (ره) نیز خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در آن نقطه تاریخی که امام با صلابت گفت من تو دهن این دولت می زنم در بهشت زهرا با حضور مردم مکان جلوس امام گلباران می‌شود. نیروهای مسلح، دژبان ارتش و نیروهای مسلح از فرودگاه تا بهشت زهرا موتور سواری می‌کنند و همزمان گلباران صورت می‌گیرد.

محمودی گفت: چه در ۱۲ بهمن و چه در ۱۹ بهمن نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه برگزار می‌شود. میزهای خدمت در نمازهای جمعه برپا می‌شود. مسئولان حضور پیدا می‌کنند. باید روحیه‌ای که امام تزریق کرد که مسئولین خادم مردم باشند تجسم عینی پیدا کند در این دهه.

وی با بیان اینکه ما باید شکر گزار نعمت‌ها باشیم گفت: ما به بهانه چهلمین سالگرد ورود امام در مساجد نماز شکر اقامه خواهیم کرد. ناقوس کلیساها به صدا در خواهند آمد.

محمودی درباره گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس توضیحاتی ارائه داد و گفت: تمام مکان‌هایی که به امام انتساب دارند برنامه ویژه‌ای خواهند داشت.

وی همچنین گفت: در ۱۰۰ حوزه علمیه برادران و ۷۰ حوزه علمیه خواهران برنامه‌هایی برگزار خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: روزهایی از دهه فجر ما تقارن دارد با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، برای ادای احترام کارهای خوبی انجام شده است. فراموش نکنیم ریشه انقلاب در کجاست، امام ما فرزندی از فرزندان حضرت زهرا (س) بود.

وی یادآوری کرد سیستم‌حمل و نقل مانند مترو در اختیار زائران است.

محمودی در پایان گفت: به کوری چشم کسانی که وعده گذاشتند بیایند میدان آزادی، مراسم چهل‌سالگی انقلاب برگزار می‌شود و آنها جوابشان را در چهل سالگی انقلاب از مردم خواهند گرفت. این انقلاب متصل به وعده الهی است برای سربازی در رکاب امام زمان (عج) آماده می‌شویم. نقد سازنده خوب است اما هرکس بخواهد نظام و امام را تخریب کند بدانند برایشان پشیمان کننده است.

انتهای پیام