وزیر بهداشت:

به لحاظ فقهی، همه باید واکسن بزنند

صافی نیوز / وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در دیداری که مدتی قبل با مراجع تقلید داشتم فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند چون این موضوع، فردی نیست و در صورت عدم تزریق واکسن کرونا به آحاد جامعه آسیب وارد می شود.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، بهرام عین اللهی افزود:۱۲۳ هزار نفر بر اثر شیوع کرونا در کشور طی یک سال و نیم گذشته درگذشته اند که فاجعه بزرگی است و راهکار آن قوی شدن مردم بود و لطف الهی شامل حال دولت شد و با تلاش شخص رییس جمهوری و هماهنگی بین وزیران ثابت شد که اگر تلاش کنیم موفق می شویم و امروز واکسیناسیون به خوبی در کشور انجام شد و همچنان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شعار اصلی این دولت “ایران قوی” و “ما می توانیم” است همچنان که رزمندگان ما شعار “ما می توانیم” را در روزگار دفاع مقدس محقق کردند و با وجود هجوم بی رحمانه همه کشورها علیه ملت ما نشان دادند که ما می توانیم به رشد بزرگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی برسیم..

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در گذشته تصور بر این بود که همه امکانات باید در شهرهای بزرگ و مادر باشد و دیگر مناطق، امکانات مورد نیاز خود را از شهرهای مادر دریافت کنند اما امروز ثابت شده که این تصور باطل است و باید همه نقاط کشور توسعه یابد.

انتهای پیام/