بیانیه جبهه زنان اصولگرا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

صافی - جبهه زنان اصولگرا و کارآمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در آستانه چهلمین فجر انقلاب اسلامی سپاسگزار حضرت سبحانیم که با وجود خیل توطئه های پیاپی برای در هم شکستن انقلاب اسلامی، دوباره جشن انقلاب را برپا می کنیم. یک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در صحنه ای به وسعت همه این دیار و به عظمت انقلاب بزرگ اسلامی به صحنه می‌آید تا عزم و اراده اش را برای دفاع از کیان این انقلاب که ثمره پاک ترین خون‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، به نمایش بگذارد و حمایت از رکن رکین انقلاب ولایت فقیه و راهبری داهیانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام نماید.

زن ایرانی در این عرصه چونان همیشه حضوری پیشاهنگانه و نمایان دارند، حضوری که در سایه همراهی همه اعضای خانواده با او، نقشی بدیع و زیبا از مودت و انسجام را در این راهپیمایی جلوه گر می سازد .

این بیانیه می‌افزاید: تقارن یوم الله ۲۲ بهمن امسال با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای زن مجاهد مسلمان ایرانی یک پیام روشن دارد؛ اینکه برای یافتن راه حق و دفاع از ولایت باید در صحنه بود فارغ از اینکه خواص در کجا ایستاده اند و حتی اگر یک تنه و تنها به میدان حمایت از ولی الله برخیزد.

جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد این حضور شکوهمند زنان مسلمان انقلابی را در صفوف بهم فشرده امت غیور و سرافراز ایران ارج می نهد و این حضور مقتدرانه و یکپارچه را بهترین ضمانت بر پیوستگی انقلاب اسلامی با واقعه عظیم ظهور آخرین حجت و امام صالحان و مستضعفان می داند.

انتهای پیام/