فرمانده ناجا:

بیانیه رهبری راهی برای عبور از بحران هاست

صافی - فرمانده ناجا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مطرح از سوی مقام معظم رهبری افزود: این بیانیه راهی برای عبور از بحران ‌های پیش‌رو است.

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در سومین یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری افزود: باید با بهره گیری از این بیانیه، مرزبندی ها را با دشمن مشخص کنیم، زیرا بسیاری از آنها مشحص نیست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اشاره کردند که هر کدام از این موضوعات باید در زندگی شخصی، خانوادگی و سازمانی و مسئولیت ها لحاظ شود تا موفقیت به دست آید.

سردار اشتری تاکید کرد: مخاطبان این بیانیه نه تنها مسئولان بلکه همه آحاد جامعه هستند و باید اذعان کرد که طی ۴۰ سال گذشته تمام تهدیدها و آسیب ها و چالش ها را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه دشمن معتقد بود؛ انقلاب به چهل سالگی نمی رسد اما با پشتوانه و بصیرت مردم انقلاب به این تداوم رسید.

فرمانده انتظامی ناجا اظهار داشت: فشارهای زیاد اقتصادی و تحریم ها برای براندازی نظام به مردم وارد شد، ولی نمی دانستند مردم در پاسداری از انقلاب و حمایت از رهبری و دشمن ستیزی مقاوم هستند.

وی به حضور مردم در آیین تشییع شهدای خاش به زاهدان و ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور نشان داد که مردم با تمام توان در برابر تهدیدها و مشکلات ایستاده اند و دشمنان را ناامید می کنند و مردم به گذشته شان مفتخرند و به آینده شان امیدوارند.

سردار اشتری تصریح کرد: در این ۴۰ سال دشمن بدنبال ناامید و منزوی کردن مردم بودند، اما امروز به گذشته افتخار و به آینده امیدواریم، زیرا آینده کشور و نظام اسلامی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امنیت امروز پایدار کشور به لطف خون شهداست و امروز در هرجای دنیا که باشیم با هر تهدیدی که مواجه شویم، یاد شهدا و راه شهدا را زنده نگه داریم و به جهاد و شهادت اعتقاد داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

بگفته وی، روحیه جهاد و شهادت طلبی تنها مزیت ما در پیروزی در برابر دشمنان است و هر جا که ما روحیه جهاد داشته باشیم به موفقیت های بزرگ خواهیم رسید.
وی اظهار داشت: روحیه جهادی و شهادت طلبی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است که یک زمانی جهاد در راه خدا، جهاد در علم و نوآوری و تکنولوژی و هم اکنون نیز دفاع و جهاد در دفاع از میهن و حرمین است.

سردار اشتری افزود: هم اکنون نیروهای نظامی و انتظامی از ۸ هزار و ۹۵۵ کیلومتر مرز کشور دفاع می کنند و هر ماه تعداد زیادی از جوانان به شهادت می رسند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است، افزود: از این تعداد ۸ هزار شهید در دفاع مقدس و مابقی در برقراری امنیت و دفاع از وطن به شهادت رسیدند.

سردار اشتری گفت: نیروهای مسلح ما افتخار نظام و کشور هستند، بنیه دفاعی ما باعث اقتدار کشور، قدرت دفاعی ما یک قدرت برتر در منطقه است.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران، بسیج ، ارتش و نیروی انتظامی که همه سربازان رهبری هستند در عالی ترین وضعیت و آمادگی قرار دارند که این امر یک دستاورد بزرگ بعد از ۴۰ سالگی انقلاب است.

سومین یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری با تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و خانواده چند شهیدی نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/