بیانیه پزشکیان در خصوص حوادث اخیر در کشور

صافی نیوز / مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.

به گزارش صافی به نقل از برنا، «مسعود پزشکیان» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در خصوص حوادث اخیر کشور در بیانیه ای نوشت؛

دمیدن در آتش خشم و کینه و افتادن کشور در التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود. چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می بینند.

تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم مهسا امینی توسط تیمی کارشناسی و بی طرف قطعا تاثیر زیادی در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه خواهدداشت.

ارزیابی عملکرد و میزان کارایی یا عدم کارایی گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام با دلسوزی و خیرخواهی و به دور از اجبار و امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی هاست. به دستور قرآن:

ادعُ الی سبیلِ ربکّ بالحکمهّ و الموعظه الحسنه و جادلهم بالتی هی احسن

کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجی، آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم وکینه ماندگار در جامعه به نظر اینجانب هیچگاه ، به حل مشکل نخواهد انجامید و امید به حل مسئله را به ناامیدی مبدل خواهد کرد. آیا می توان عاملین اقدامات فوق را دلسوز مردم کشور و ایران عزیز دانست؟

مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.

توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب گر و پیگیری خواسته ها از طریق قانون می باشد.

انتهای پیام/