بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد افتتاح شد

صافی - هم زمان با ایام مبارک دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت ۲۰۰ تخت بیمارستانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد، افتتاح شد.

این بیمارستان به منظور رفع مشکلات آموزشی دانشجویان این دانشگاه صبح امروز (یکشنبه) با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت در تهران به بهره برداری رسید.

بیمارستان فرهیختگان به‌عنوان یک بیمارستان عمومی دارای بخش­ های تصویربرداری، پزشکی هسته ای، دیالیز، آزمایشگاه، داروخانه، آندوسکوپی، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی، فیزیوتراپی، آنژیوگرافی، سالن های همایش، اتاق عمل، آی سی یو جراحی و جراحی قلب، مراقبت های ویژه قلب و نوزادان، زایمان، داخلی، جراحی مردان و زنان، اطفال و زنان و زایمان است.

بیمارستان فرهیختگان مجهز به پد هوایی است که برای خدمات‌دهی به اورژانس کشور در غرب تهران نیز آمادگی دارد. این بیمارستان در ۱۰ طبقه و زیربنای ۴۳۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/