تازه ترین خبر از وضعیت جسمانی آیت الله فاطمی نیا

صافی نیوز / در صفحه اینستاگرامی منتسب به آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا، آمده است حال عمومی ایشان نسبت به روز گذشته بهتر است و اگرچه همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما امید است به زودی به وضعیت پایدار برسند.

به گزارش صافی به نقل از خبرآنلاین، یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بود که خبر آمد طی ۱۵ روز گذشته بیماری سرطان آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا، استاد اخلاق، عود کرده و شدت یافته است.

همان زمان سیدحسین فاطمی‌نیا، فرزند ایشان اظهار کرد استاد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌ها بستری است و از تمام مردم عزیز خواستاریم تا برای بهبود وضعیت ایشان دعا کنند.

امروز، دوشنبه یکم فروردین صفحه مجازی اینستاگرامی منتسب به این استاد اخلاق در مطلبی آورده است: «به لطف خداوند متعال و دعای همه عزیزان حال عمومی ایشان نسبت به روز گذشته بهتر می‌باشد و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. امید است به زودی به وضعیت پایدار برسند. همچنان ملتمس دعای بزرگواران هستیم.»

آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا (متولد ۱۳۲۵ در تبریز) روحانی، خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتابشناس است. او در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی تحقیقاتی دارد. خطبه‌های مذهبی او اغلب از تلویزیون پخش می‌شود و به همین خاطر شخصیت مذهبی شناخته شده‌ای در نزد مردم است.

انتهای پیام/