تاکید فرماندار تبریز بر ضرورت استقرار میز خدمت در همه ادارات دولتی

صافی - فرماندار تبریز با اشاره به ضرورت استقرار کامل میز خدمت در ادارات و سازمان‌ها گفت: طبق بخش نامه صادره از طرف ریاست جمهوری، همه ادارات مکلف به استقرار میز خدمت در ادارات و سازمان‌ها هستند.

علیار راستگو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با تاکید بر این که کمک به رونق واحدهای تولیدی جز برنامه‌های ادارت قرار بگیرد، اظهار داشت: باید با کمک و خدمات رسانی به واحدهای های تولیدی استان، بتوانیم از این دوره اقتصادی گذر کنیم.

وی به ضرورت استقرار کامل میز خدمت در ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: طبق بخش نامه صادره از طرف ریاست جمهوری، همه ادارات مکلف به استقرار میز خدمت در ادارات و سازمان‌ها هستند.

فرماندار تبریز با بیان این که دستگاه‌ها باید در اقدامات خود سنجیده عمل کنند، افزود: دستگاه‌ها باید در همه مسائل، خصوصاً مسائل اجتماعی سنجیده عمل کنند تا تبعاتی برای جامعه پیش نیاید.

وی با اشاره به نزدیکی فصل زمستان، ابراز کرد: اداراتی مانند راه و شهرسازی و شهرداری‌ها باید به بازبینی راه‌ها، پل‌ها بپردازند تا در موقع بارش برف به مشکلی برخورد نکنند، که در برخی از مناطق وجود یک بیل مکانیکی حوادث را به حداقل می‌رساند.

راستگو با تاکید بر این که باید سرود ملی در ابتدا جلسات خوانده شود، افزود: پخش سرود ملی نشانه اعلام رسمیت جلسات و عامل وفاق ملی است و در جلسات رسمی باید ابتدا سرود ملی پخش شود و به دنبال آن قرآن قرائت شود.

وی به اختصاص 68 درصد وام‌های شناور استان به تبریز اشاره کرد و گفت: در سطح استان، 164 میلیارد تومان وام شناور فراگیر اختصاص یافته بود که 110 میلیارد تومان آن مختص تبریز بود و تبریز از این حیث در میان شهرستان‌ها رتبه اول را داشت.

فرماندار تبریز به سهمیه بندی وام روستایی نیزه اشاره کرد و اظهار داشت: 21 میلیارد و 800 میلیون تومان وام روستایی به استان اختصاص یافته است که 15 میلیارد و 500 میلیون تومان آن انعقاد قرارداد شده است.

وی اختصاص اعتبارات برای روستاهای فاقد دهیاری را از ابتکارات دولت دانست و افزود: تا قبل از این برای روستاهای فاقد دهیاری اعتباری داده نمی‌شد.

فرماندار تبریز در پایان خاطر نشان کرد: تا آخر شهریورماه امسال 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که اکثریت آن توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شده است.