تبریزی: رسانه ها مدام گفتند بازیکن میلیاردی! / با وریا مشکلی ندارم

مهاجم تیم استقلال معتقد است از سوی رسانه ها فشار زیادی به او وارد شده است چرا که به او دائم لقب بازیکن میلیاردی داده اند. به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی پس از برتری چهار بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و هدف ما هم قهرمانی و همه تلاش می‌کنیم […]

مهاجم تیم استقلال معتقد است از سوی رسانه ها فشار زیادی به او وارد شده است چرا که به او دائم لقب بازیکن میلیاردی داده اند.

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی پس از برتری چهار بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و هدف ما هم قهرمانی و همه تلاش می‌کنیم این تیم به جایگاه اصلی خود برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که با آمدن دو بازیکن خارجی، کار مهاجمان استقلال برای حضور در ترکیب سخت شده است یا خیر، گفت: مهاجمان خوبی داریم و همه ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و گل بزند، مهم موفقیت استقلال است و ما همه برای تیم می‌ جنگیم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه انتقادهای زیادی برای گل نزدن شما می‌شد، گفت: درست است، فشار زیادی روی من بود، اما این فشار بیشتر از سمت رسانه‌ها بود. مدام می‌گفتند بازیکن میلیاردی، اما این در حالی است که همه بازیکنان این شرایط را دارند. یک چیزی باید بگویم و اینکه قراردادم من در حال حاضر از باشگاه ذوب‌آهن که بودم کمتر است. قشنگ‌ترین صحنه‌ای که در زندگی‌ام دیدم، بعد از بازی با سپیدرود بود که مردم در فضای مجازی از من حمایت کردند، باور نمی‌کردم که اینقدر حمایت شوم. امروز هم توانستم گل بزنم و تا حدودی فشار از روی دوش من برداشته شود.

وی در مورد برگشت خوردن چک‌های استقلال عنوان کرد: من در جریان نیستم که باشگاه ذوب‌آهن و استقلال چه توافقی کردند و نمی‌دانم بین آنها چه گذشته است، الان بازیکن استقلال هستم و می‌خواهم با تمام وجودم به این تیم کمک کنم.

تبریزی در مورد اینکه در چند صحنه به غفوری پاس ندادید و آیا مشکلی وجود داشت یا خیر، گفت: استقلال یکی از بهترین تیم‌هایی است که بازی می‌کند و همه بازیکنان با هم صمیمی هستند، مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/