تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا به صحن ارجاع شد

صافی نیوز / یک نماینده مجلس از ارسال تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و ارسال آم به صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این تحقیق و تفحص تصویب و برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی پارلمان ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه هدف نمایندگان در این تحقیق و تفحص این است که مشخص شود شاخص‌های توزیع این مقدار پول برای مقابله با کرونا چه بوده است ادامه داد: پیش از این سوالاتی درباره این موضوع از سوی نمایندگان مطرح شده بود که جواب مشخصی به آن‌ها داده نشد که مجبور شدیم طرح تحقیق و تفحص را کلید بزنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در سال ۹۸ پولی از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا برداشته شد که مشخص شد نحوه توزیع آن چگونه است و برخی استان‌ها در دوران کرونا دچار خسران شدند، تصریح کرد: در نحوه توزیع به برخی استان‌ها توجه بیشتری شده و برخی استان‌ها کمتر توجه شده است که نمونه آن استان گلستان و استان گیلان است.

انتهای پیام/