23:21 1403/02/13
فرماندار مراغه:

تحول در حوزه سلامت نگین افتخارات دولت است

صافی نیوز / تحول در حوزه سلامت نگین افتخارات دولت تدبیر و امید است و با وجود تمامی تحریمها به خصوص تحریم واکسن کرونا، با خوداتکایی و تلاش مجموعه بهداشت و درمان شاهد تحولات اساسی در کشور هستیم.
سیدعلی موسوی حسینی

به گزارش صافی، سیدعلی موسوی حسینی فرماندار مراغه امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مراغه نیز در این دولت به قطب سلامت جنوب استان های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی تبدیل شده و ضروری است با توجه به ظرفیت‌های وزارت بهداشت و درمان و پتاسیل‌های شهرستان دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در سه بیمارستان شهرستان ۴۵۰ تخت بیمارستانی موجود است و ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ۹۶ تختخوابی بخش خصوصی و ساخت مراکز شیمی درمانی و رادیولوژی می‌تواند در ارتقای بخش درمان این شهرستان نقش بسزایی ایفا کند.

فرماندار مراغه گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر هیات علمی، ۱۱۰ نفر متخصص و ده‌ها فوق تخصص و یک‌هزار دانشجو زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه هستند و ظرفیت ایجاد رشته‌های پزشکی و تحول در حوزه بهداشت، درمان و آموزش در این شهرستان بسیار بالاست.

وی ادامه داد: از همان روزهای نخست شیوع کرونا مراکز درمانی مراغه علاوه بر شهرستان به بیماران دیگر شهرستان‌ها خدمات ارایه می‌کنند و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}