تربیت اسلامی دلیل حضور «بن عطیه» در الدحیل

اصفهان – ایرنا – مدافع مراکشی سابق تیم یوونتوس ایتالیا که به تازگی به الدحیل نقل مکان کرده است، دلیل انتخاب این تیم را تربیت فرزندانش در فضایی اسلامی بیان کرد. به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی اخبارنا مراکش روز چهارشنبه به نقل از «مهدی بن عطیه» ستاره مراکشی سابق یوونتوس ایتالیا، اضافه کرد: به […]

اصفهان – ایرنا – مدافع مراکشی سابق تیم یوونتوس ایتالیا که به تازگی به الدحیل نقل مکان کرده است، دلیل انتخاب این تیم را تربیت فرزندانش در فضایی اسلامی بیان کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی اخبارنا مراکش روز چهارشنبه به نقل از «مهدی بن عطیه» ستاره مراکشی سابق یوونتوس ایتالیا، اضافه کرد: به وجود اینکه از منچستریونایتد پیشنهاد داشتم، الدحیل قطر را انتخاب کردم تا فرزندانم در فضایی اسلامی زندگی کنند و اسلام را به شکل صحیح فرابگیرند.
وی اظهارداشت: شاید برای این هدف می توانستم به باشگاههای اماراتی و عربستانی بروم، اما بررسی های زیادی انجام دادم و متوجه شدم که قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از اهداف برنامه های الدحیل است و می توانم این تیم را برای دست یابی به این هدف کمک کنم.
کاپیتان تیم ملی مراکش ادامه داد: الدحیل در استخدام مربی بزرگی مثل «واریا» و قرارداد با بازیکنان بزرگی از جمله «ناکا جیما» از ژاپن موفق عمل کرده است. بازیکنان الدحیل از آمادگی خوبی برخوردارند و معتقدم همه چیز برای موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، فراهم است.
بن عطیه در خصوص اینکه با حضور در الدحیل احتمال دعوت مجدد وی به تیم ملی مراکش کاهش نمی یابد؟ پاسخ داد: بازیکنان مراکشی بسیاری وجود دارند که در تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس بازی می کنند و استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.
وی اضافه کرد: «اروه رنار» سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش، به خوبی من را می شناسد و چنانچه استحقاق بازی برای تیم ملی را نداشته باشم، به نظر او احترام می گذارم.
بازیکن مراکشی الدحیل درباره مذاکراتش با این تیم قطری گفت: از مدت ها قبل مذاکرات ما وجود داشت و از خلیفه خمیس که انتقال من به الدحیل را تسهیل کرد تشکر می کنم، زیرا زندگی در دوحه برای من و خانواده ام بهتر است.
وی افزود: برای تیم های بایرن مونیخ، رم و یوونتوس بازی کرده ام و سعی می کنم مسیر حرفه ای خود را با الدحیل قطر ادامه دهم.
باشگاه الدحیل اعلام کرد که مهدی بن عطیه را به مدت دو فصل و نیم و ناکاجیما از ژاپن را به مدت چهار فصل به همراه یوسف العربی از مراکش و ادمیلسون جونیور از برزیل را به خدمت گرفته است.
تیم فوتبال الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های استقلال ایران، الهلال عربستان و العین امارات همگروه است.
ورزشی**۲۰۹۳**۳۷۸۳**
انتهای پیام/