تساوی ناامیدکننده پرسپولیس برابر یک استقلالی/ تعارف جام به رقیب

صافی نیوز / تیم فوتبال پرسپولیس که برای نگه داشتن کورسوی امید رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم به پیروزی برابر هوادار نیاز داشت با توقف بدموقع برابر این تیم شانس خود را به حداقل رساند.

به گزارش صافی به نقل از مهر، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران پیگیری شد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس که به سه امتیاز این دیدار نیاز حیاتی داشت و البته یحیی گل محمدی را به علت اخراج در دربی تهران به همراه نداشت با ترکیب احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رضا اسدی، سعید آقایی(۵۷ علی شجاعی)، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، رامین رضاییان، مهدی عبدی(۵۷ امید عالیشاه) و شرزود تیمروف به میدان رفت.

سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و در همان پنج دقیقه ابتدایی دو بار می توانستند دروازه حریف را باز کنند که مهدی عبدی و تیمروف با کم دقتی ضربات خود را به بیرون زدند. در دقیقه ۱۵ هم شوت سرکش احسان پهلوان را دروازه بان هوادار به سختی دفع کرد.

بعد از حملات پرتعداد سرخپوشان بازی به درگیری های فیزیکی و خطاهای زیاد سوق پیدا کرد و همین امر کیفیت فنی را پایین آورد. با این حال پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول بازهم نبض بازی را در اختیار گرفت و یک بار با شوت تمیروف در دقیقه ۳۹ دروازه حریف را تهدید کرد که مسلم حق شناس بازهم توپ را به کرنر فرستاد.

با وجود حملاتی که پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول انجام داد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما متفاوت شروع شد و هر چند پرسپولیس بازهم برای رسیدن به گل تلاش می کرد اما دفاع خوب و کم اشتباه هوادار و عملکرد خوب دروازه بان این تیم اجازه نداد سرخپوشان به گل برسند. در دقیقه ۷۵ این دیدار دروازه پرسپولیس تا آستانه باز شدن هم پیش رفت اما احمد گوهری با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه شد.

پرسپولیس که سرمربی خود را روی سکوها می دید در دقایق پایانی بازهم هجومی شد تا بتواند با زدن یک گل سه امتیاز این دیدار را بگیرد اما هر چه سرخپوشان زدند دروازه بان هوادار دفع کرد تا سرخپوشان به یکی از ناامیدکننده ترین تساوی های این فصل خود دست پیدا کنند و فاصله امتیازی خود با صدر جدول را بیشتر کنند.

در صورتی که استقلال بتواند در دیدار سه شنبه شب برابر پیکان به پیروزی برسد فاصله خود با پرسپولیس را ۸ امتیاز خواهد کرد و شانس خود برای قهرمانی را تا حدودی زیادی به قعطیت نزدیک خواهد کرد.

انتهای پیام/