تغییر «ناجا» به «فراجا»

صافی نیوز / سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه امنیت اقتصادی «امین» در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، ۱۲۸۴ متهم در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صافی، سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییراتی در برخی معاونت‌ها لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد.

وی افزود: ناجا یعنی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه پلیس از نیرو بودن تبدیل به فرماندهی کل شده است کلمه «فراجا» یعنی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جایگزین کلمه «ناجا» شده است.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی گفت: با تشکیل قرارگاه امنیت اقتصادی «امین» در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، ۱۲۸۴ متهم در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی، فرهنگی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و اظهار داشت: از اول فروردین قرارگاه امنیت اقتصادی با نام قرارگاه امین با ۱۰۸۸۲ تیم ضربتی با اشراف اطلاعاتی تشکیل شد که در بازه زمانی اول فروردین تا کنون با تلاش ماموران انتظامی کشور در بحث مبارزه با قاچاق و احتکار، سه میلیون و سیصد هزار لیتر روغن خوراکی، ۵۳۰۰ تن آرد و گندم،۲۷۰۰ تن نهاده دامی و ۳۳۰۰ تن برنج کشف و ضبط شد.

سخنگوی پلیس تصریح کرد: در این رابطه ۱۲۸۴ متهم، شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار حاجیان گفت: ارزش کالای احتکار شده مکشوفه حدودا ۹ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/