تفکر امام خمینی(ره) ماندنی است/آرمان های انقلاب ارزش مقاومت دارند

فرمانده سپاه تهران گفت: تفکر امام خمینی(ره) ماندنی است و از بین نمی‌رود و این تفکر در مقابل تفکر غرب و استکبار قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا یزدی در مراسم گلباران محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س)، گفت: امام راحل به همه جهانیان نشان داد که شاخص‌های ما با شاخص‌های […]

فرمانده سپاه تهران گفت: تفکر امام خمینی(ره) ماندنی است و از بین نمی‌رود و این تفکر در مقابل تفکر غرب و استکبار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا یزدی در مراسم گلباران محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س)، گفت: امام راحل به همه جهانیان نشان داد که شاخص‌های ما با شاخص‌های گذشته متفاوت است و اگر تفکر انقلابی وجود داشته باشد، می‌توانیم انقلاب اسلامی را به سایر ملل دنیا صادر کنیم.

وی افزود: امروز اسم ایران قبل از اسم ابرقدرت‌ها می‌آید. امروز دشمن فهمیده است که چطور باید با جمهوری اسلامی رفتار کند. دشمنی که تا دیروز به دنبال تجزیه کشورمان بود امروز نگران این است که چه‌طور مانع گسترش قدرت انقلاب اسلامی شود و چگونه مانع به الگو تبدیل شدن آن باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: شهدا نشان دادند که برای رسیدن به آرمان‌های امام راحل ایستاده‌ایم و این آرمان‌ها ارزش ایستادگی دارد. امروز ملت ایران مثالی برای ملت های دنیاست.

سردار یزدی افزود: امروز در شعر، ادبیات، هنر، امنیت و حوزه دفاعی رشد کرده‌ایم و برای ملت‌های دیگر مثال‌زدنی هستیم. امروز به جرأت می‌توانیم بگوییم که سایر ملل به تأسی از ما ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و حتی رئیس‌جمهور سابق آمریکا با جمله ما می‌توانیم امام خمینی(ره) به دنبال کسب رأی بود.

وی با بیان اینکه امروز الگوی ما شهدایی مانند حججی هستند، گفت: پس از گذشت ۴۰ سال به شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی متعهد می‌شویم که پای آرمان‌هایمان همچنان بایستیم و تمام تلاش خود را برای دست‌یابی به آرمان‌ها به کار گیریم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: تفکر امام خمینی(ره) ماندنی است و از بین نمی‌رود و این تفکر مقابل تفکر غرب و استکبار قرار دارد و تفکری رهایی‌بخش است.

انتهای پیام/