تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم افتتاحیه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است. ‌به گزارش خبرنگار، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دستاورد های انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن شهرداری ورامین […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم افتتاحیه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است.

‌به گزارش خبرنگار، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دستاورد های انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن شهرداری ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز نظام اسلامی با یک جنگ ویرانگر تمام عیار در عرصه‌های گوناگون مواجه است.

وی افزود: امروز در تمامی حوزه‌ها مورد هجمه هستیم، اگرچه پایه‌های نظام اسلامی آن قدر مقتدر است که پیروز این میدان است، اما نباید غافل از تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام بود.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در دهه فجر باید کمیته‌های مختلف از نوآوری لازم برخوردار بوده و برنامه‌های ویژه ای را در این ایام برگزار کنند.

محمودی با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه متذکر شد: حمایت مردم از نظام اسلامی دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه دارد و بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت پایه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداری از شعارهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با شعارهایی شکل گرفته که توسط امام راحل مهندسی شده است که باید با همه توان و ظرفیت از این شعارها پاسداری کرد.

انتهای پیام