فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تمامی ترددها در مرزهای آبی کشور رصد می شود

صافی - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین ترددها در مرزهای آبی کشور به ویژه در خلیج فارس با اقتدار کامل نیروی دریایی رصد می شود و هیچ گونه حرکتی از چشم تیزبین سپاه پنهان نمی ماند.

دریادار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در حاشیه گردهمایی گردان جعفر طیار در مسجد اعظم اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران از تنگه هرمز تا دهانه فاو در خلیج فارس مسئولیت صیانت از مرزهای آبی کشور را برعهده دارد و تاکنون با اقتدار کامل و چشمی تیزبین در این منطقه به انجام ماموریت های خود پرداخته است.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه همچنین در دریای عمان در کنار برادران ارتش جمهوری اسلامی با همدلی تمام حضور داشته و در جاسک و چابهار نیز مسئولیت های سنگینی را عهده دار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه در جزایر سوق الجیشی استان هرمزگان نیز حضوری فعال داشته و تمامی ترددهای روزمره را رصد می کند.

وی یادآور شد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس با تکیه بر تجهیزات مدرن و پیشرفته سد محکمی برابر دشمنان است و در سال های گذشته بارها این اقتدار و تیزبینی به دشمن ثابت شده است.

دریادار تنگسیری همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از رسالت های بزرگ برشمرد و گفت: گردان جعفر طیار در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای را ایفا کرد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این گردان کمترین کاری است که می توانیم در جبران رشادت های این بزرگ مردان انجام دهیم.

گردهمایی گردان جعفر طیار شامگاه جمعه با حضور جمعی از رزمندگان این گردان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان محلی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد؛ در این آیین از تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/