امام جمعه مراغه:

تنها راه مقابله با اسرائیل، مقاومت و همبستگی است

صافی - امام جمعه مراغه گفت: باید تمامی مسلمانان جهان با اتحاد و یکپارچگی در مقابل رژیم غاصب صهونیستی ایستادگی کنند.

به گزارش صافی، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان ویژه مراغه در آیین برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جمعه این شهرستان مقاومت و همبستگی را تنها راه مقابله با اسرائیل دانست و گفت: تمامی مسلمانان جهان با اتحاد و یکپارچگی در مقابل رژیم غاصب صهونیستی ایستادگی کنند.

وی افزود: سوریه و دیگر کشورها خط مقدم جمهوری اسلامی ایران هستند و کشور ما هیچ موقع شروع کننده جنگ و تجاوز به خاک کشوری نیست، لیکن از کشورهای مظلوم و بی دفاع حمایت می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترس آمریکا از ایران به خاطر اسرائیل و نابودی این رژیم کودک کش است چراکه آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اسلامی منطقه، ایران را بزرگترین دشمن خود می دانند.

امام جمعه مراغه گفت: امروز در برابر دشمنان و بدعهدی ها و تهدید و تحریم ها راهکاری جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این راهبردی است که جبهه مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی دنبال می کند.

وی افزود: مهمترین مسئله امروز جهان اسلام فلسطین است و باید تمامی مسلمانان جهان برای آزادی پاره تن اسلام تلاش کنند.

پورمحمدی به ایستادگی ملت های آزاد منطقه چون یمن، فلسطین، سوریه و لبنان در برابر توطئه های آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفت: کشورهای منطقه با الگوگیری از کشورمان برای مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبارجهانی توانسته اند اقتدار جهان اسلام را به بدخواهان نشان دهند.

امام جمعه مراغه ضمن اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: اندیشه‏ ها و تلاش‏ های صادقانه امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را دگرگون کرده و موجب بیداری ملت ایران در برابر طاغوت شد.

وی ادامه داد: یادگارهای امام خمینی (ره) در تاریخ کشورمان و جهان اسلام ماندگار است و باید بکوشیم راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

به گزارش صافی، راهپیمایی پرشور مردم فهیم مراغه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با حضور مردم و مسئولین این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

انتهای خبر/