توانمندسازی استانها در دستور کار است

بجنورد – ایرنا- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اکنون این فدراسیون به جایگاه اصلی خود دست یافته و توانمندسازی استان ها را به جد در دستور کار قرار داده است. به گزارش ایرنا؛ دکتر غلامرضا نوروزی روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی، با اشاره به رشد قابل توجه آمار ورزشکاران […]

بجنورد – ایرنا- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اکنون این فدراسیون به جایگاه اصلی خود دست یافته و توانمندسازی استان ها را به جد در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایرنا؛ دکتر غلامرضا نوروزی روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی، با اشاره به رشد قابل توجه آمار ورزشکاران سازمان یافته در کشور اظهار داشت: نظارت و آموزش از اهداف اصلی این فدراسیون خواهد بود.
وی شکل گیری فدراسیون و فعالیت های پزشکی ورزشی را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: در طول این سال ها این فدراسیون رشد جهش گونه ای یافته و هم اینک اعضای آن در تمامی بازی ها در کنار تیم های ملی و اردوهای تیم ملی حضور فعال دارند.
نوروزی گفت: در دوران گذشته چیزی با عنوان فیزیوتراپ، پزشک و مشاور تغذیه و روانشناس در کنار تیم های ملی وجود نداشت ولی هم اینک این پزشکان در کنار همه تیم ها حضور فعال دارند.
وی از فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک نیاز اساسی یاد کرد که هم اکنون به صورت کاملا علمی فعالیت دارد و رشد قابل توجهی نیز یافته است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: این فدراسیون، امکانات و خدمات خوبی به ورزشکاران ارائه می کند به طوری که مراجعات بسیاری در حوزه توانبخشی داریم.
نوروزی، هدف اصلی این فدراسیون را پشتیبانی از ورزش کشور دانست و افزود: به اذعان همه ارکان ورزش کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی و ورزش کشور، لازم و ملزوم یکدیگرند.
وی بر استفاده این فدراسیون از ظرفیت دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز تربیت بدنی تاکید کرد و گفت: تلاش‌ ما آن است که ورزشکاران سالم بوده و اگر هم مصدوم شدند، یک پشتیبان بزرگ به نام فدراسیون پزشکی ورزشی داشته باشند تا با مراجعه به آن وضعیت‌ آنان به حالت اول برگردد.
به گزارش ایرنا؛ در این مجمع انتخاباتی، دکتر سیدمحمد پاکمهر با کسب ۱۸ رای از ۱۹ عضو حاضر، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی انتخاب شد.
ط/۵۱۳۲
انتهای پیام/