توزیع گسترده اطعام بین نیازمندان استان قم در ماه مبارک رمضان

صافی نیوز / مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان قم از ارائه خدمات و پرداخت مستمری ماهیانه به 20 هزار و 400 خانواده خبرداد و گفت: در رمضان امسال 15 هزار سبد کالا و ۱۵۰ هزار افطاری میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش صافی، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری تشریح برنامه‌های این مجموعه در ماه رمضان که صبح امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: همکاران ما در کمیته‌امداد امام خمینی(ره) از همان ابتدای ماه مبارک که با تعطیلات نوروزی مصادف شد، فعال بودند و به رسیدگی به نیازمندان پرداختند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در سال جدید شرایط خوبی را برای خانواده محرومین، نیازمندان، ایتام و… فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری تشریح برنامه‌های این مجموعه در ماه رمضان که صبح امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: همکاران ما در کمیته‌امداد امام خمینی(ره) از همان ابتدای ماه مبارک که با تعطیلات نوروزی مصادف شد، فعال بودند و به رسیدگی به نیازمندان پرداختند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در سال جدید شرایط خوبی را برای خانواده محرومین، نیازمندان، ایتام و… فراهم کنیم.

وی اشاره کرد: با ساماندهی‌هایی که صورت گرفت و بازبینی‌هایی که در پرونده‌ها انجام شد، شرایط و فضا برای جذب ۴ هزار حامی برای فرزندان ایتام آماده شد که امسال در ماه مبارک رمضان به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد استان قم توضیح داد: تمام برنامه‌هایی که در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد پیوست قرآنی، فرهنگی و مهدوی دارد و هدف ما از این موضوع این است که در کنار بحث کمک و حمایت از خانواده، فرهنگ‌سازی در میان خانواده‌ها نیز به صورت ویژه دنبال شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شد، همچنین پیش‌بینی می‌شود که در رمضان سال ۱۴۰۲ در بحث فطریه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شود.

وی در پایان افزود: ۲۰ هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهیانه از ما مستمری و خدماتی را دریافت می‌کنند. ما هرساله به دنبال‌ این هستیم تا با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خانواده‌ها را مستقل و خودکفا کنیم تا از زیر پوشش کمیته خارج شوند.

انتهای پیام/