دکتر پورمحمدی عنوان کرد؛

توسعه و پیشرفت مراغه در گرو همگرایی شهرداری و شورای شهر

صافی نیوز - در حاشیه سفر یک روزه استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه و در بازدید از زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در حال اجرای سطح شهر دکتر پرومحمدی استاندار آذربایجان شرقی عملکرد مجموعه شهرداری را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش صافی، دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهر مراغه از زیرساخت ها و پروژه های عمرانی سطح شهر بازدید بعمل آورد

استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار واحد رسانه شهرداری مراغه ضمن ابراز خرسندی از روند اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری عملکرد مجموعه مدیریت شهری مراغه را مثبت ارزیابی کرد.

دکترپورمحمدی گفت: علیرغم عدم تخصیص اعتبار دولتی شهرداری مراغه با تدبیر شهردار و اعضای شورای شهر پروژه های عمرانی خود را پیش برده و در توجه به مناطق کم بر خوردار کارنامه موفق و قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از حمایت های دولت از شهرداری مراغه در آینده نزدیک خبر داد.

پورمحمدی افزود: همدلی شهرداری و شورای شهر، کلید موفقیت مجموعه مدیریت شهری مراغه است.

وی همچنین به عملکرد مثبت شهرداری مراغه در بازآفرینی و رسیدگی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: جا دارد از حمایت های امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان مراغه در راستای تسریع در اجرای پورژه های عمرانی مختلف شهری تقدیر کرد.

وی هدف از سفر یک روزه خود را تقدیر و تشکر از فعالان و حوزه های مختلف و همچنین آشنایی و بررسی کاستی ها و مشکلاتی که در راه توسعه شهرستان وجود دارد عنوان کرد.

پورمحمدی از تدبیر دولت برای بهبود شرایط شهرستان مراغه در تمامی حوزه ها و تلاش برای پیگیری و رفع مشکلات این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی در حال اجرای سطح شهر گفت: یکی از بخش های که در این سفر مورد ارزیابی قرار گرفت شهرداری مراغه بود که علیرغم مشکلات اقتصادی و کاهش در آمدی عملکرد چشمگیر و قابل توجهی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توجه به مناطق کم برخوردار، رسیدگی به مشکلات و همچنین ارتقای سطح زندگی در مناطق محروم را از اولویت های مهم دولت بر شمرد و افزود: توسعه شهری مستلزم رسیدگی و توجه به مناطق محروم است و خوشبختانه شهرداری مراغه در زدودن غبار محرومیت و رسیدگی به مناطق محروم گامهای موثری برداشته است.

وی با اشاره به پروژه بزرگ عشرت آباد بار دیگر بر نقش شهرداری ها در محرومیت زدایی و باز آفرینی مناطق کم برخوردارتاکید کرد.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی در این سفر ضمن تشکیل جلسه با شورای اداری ، با فعالان حوزه های اقتصادی ؛ فرهنگی و اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر پورمحمدی در این سفر یک روزه با حضور در محل پروژه آزاد راه مراغه و هشترود از نزدیک پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در سدد هستیم با بررسی و تدبیر لازم مشکلات و موانع این پروژه را بر طرف نموده و موجبات رضایت مندی مردم را فراهم آوریم.

استاندار آذریابجان شرقی ضمن دیدار با خانواده شهدا هدف از دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران را کسب فیض و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب دانست.

انتهای گفتگو/