توضیحات دژپسند در خصوص نشست کمیسیون اقتصادی

صافی نیوز / وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در نشست امروز مقرر شد گزارش مکتوبی توسط وزارت اقتصاد و دارایی به کمیسیون اقتصادی درباره نقش بانک‌های دولتی در حوزه اقتصاد کشور ارائه شود.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از نشست امروز (دوشنبه ۲۷ بهمن) کمیسیون اقتصادی مجلس که درباره تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه امروز به نقش بانک‌های دولتی در حوزه اقتصاد کشور اختصاص داشت.

وی افزود: همچنین مباحث حاشیه‌ای در جوانب این امر مطرح شد که آیا در اعطای تسهیلات نسبت‌ها رعایت می‌شود یا خیر که نهایتاً در مجموع مقرر شد گزارش مکتوبی توسط وزارت اقتصاد و دارایی به کمیسیون ارائه شود تا جمع بندی لازم در این حوزه صورت گیرد و در مراحل بعد این موضوعات در قالب یک کمیته پیگیری شود.

دژپسند در پاسخ به سوالی درباره روند بهبودی بازار سرمایه نیز گفت: قراری که با رئیس جدید سازمان بورس گذاشته شد این بود که فقط او به عنوان سخنگوی شورای عالی بورس و رئیس سازمان بورس درباره بازار سرمایه اظهار نظر کند به همین منظور در آینده‌ای نزدیک رئیس سازمان بورس نشست رسانه‌ای خواهد داشت.