12:14 1403/02/16

توضیح اداره کل زندان‌ها درباره فوت شاهین ناصری

صافی نیوز / در پی فوت یکی از محکومان در ندامتگاه تهران بزرگ، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
پلیس - زندان

به گزارش صافی به نقل از ایلنا، در توضیحات روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران آمده است: محکوم علیه، شاهین ناصری که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده است، به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد.

بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نفرین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است، علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، شاهین ناصری کلاهبرداری حرفه‌ای با ۸ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در استان‌های مختلف در همین عناوین بوده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

9 پاسخ

  1. اونجا دوربین مداربسته دارد .
    احتیاجی نیست که جرم مجرم گفته شود .

  2. حالا هر جرمی داشته چه ربطی داره که اینهمه تکرار میکنید؟باید بمیره؟علتش چی بوده؟این چه اطلاعیه ای بود؟شما مسوول هستید برا حفظ جان زندانی

  3. تقاضا می شود طی یک گزارش مستند و بدون جانبداری تعداد فوتی های اخیر زندان های ایران که به صورت مشکوک فوت نموده اند رو مشخص کنن و علت تامه و خاصه آنها را برای آگاهی خوانندگان و مردم شریف و مسلمان ایران تبیین نمایند.
    با تشکر
    آیت اله شجاعی

  4. اینکه جرمش چی بوده مهم نیست…
    اینکه چرا اینقدر مشکوک فوت شده مهمه.
    واقعا تو زندان هامون چه خبره؟

  5. خوب اصلا به چه دلیل حال اون زندانی اونقدر بد سد که شرایط اورژانسی پیدا کرده است؟

    1. به همون دلیل که حال افراد خارج زندان ممکنه بد بشه! شما ظاهرا زندان رو با ICU اشتباه گرفتین فکر کردین همه به دستگاه وصلن ۲۴ ساعته سلامتیشون تحت کنترله!

  6. این که جرمش چی بوده به جای خود باید رسیدگی بشه. اما علتش چی بوده که وضعیت سلامتیش تا اینقدر خراب شده که وقتی به بهداری زندان بردنش لازم بوده عملیات احیا روش انجام بشه؟؟؟! یعنی مسئولین زندان از قبلش متوجه نبودند حالش مساعد نیست و احتیاج به درمان داره؟!

  7. این که جرمش چی بوده به جای خود باید رسیدگی بشه. اما علتش چی بوده که وضعیت سلامتیش تا اینقدر خراب شده که وقتی به بهداری زندان بردنش لازم بوده عملیات احیا روش انجام بشه؟؟؟! یعنی مسئولین زندان از قبلش متوجه نبودند حالش مساعد نیست و احتیاج به درمان داره؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *