توضیح رئیس فدراسیون در مورد ژیمناست/ فوتبال بازهم خبرساز شد!

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرد نوجوان چابهاری پیش از این زیر نظر مربیان مشغول فعالیت بوده و آن صحنه مربوط به شادی پس از گل بوده است! به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه سیدرضا صالحی امیری به رئیس فدراسیون ژیمناستیک دستور پیگیری برای شناسایی نوجوان چابهاری را داد، زهرا اینچه درگاهی توضیحی را در […]

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرد نوجوان چابهاری پیش از این زیر نظر مربیان مشغول فعالیت بوده و آن صحنه مربوط به شادی پس از گل بوده است!

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه سیدرضا صالحی امیری به رئیس فدراسیون ژیمناستیک دستور پیگیری برای شناسایی نوجوان چابهاری را داد، زهرا اینچه درگاهی توضیحی را در مورد این نوجوان ارائه کرد.

در توضیح وی آمده است: « ایشان ساسان پرکان کلاس سوم راهنمایی مدرسه صدوقی در چابهار هستند که در مسابقات المپیاد استعدادهای ورزشی که در سنندج حدود یک ماه قبل هم برگزار شد بعنوان عضو تیم اعزامی استان اعزام شده و در مسابقات هم حضور داشتند.

ایشان تحت آموزش می‌باشند و مدتهاست که ژیمناست می‌باشد (مورد توجه و آموزش و در برنامه استعدادیابی و …) از قبل از پخش این کلیپ. اما این کلیپ شادی بعد از گل در بازی فوتبال در حیاط مدرسه است که نوجوان ژیمناست به همه می‌گوید کنار باشند تا شادی بعد گل خود را جشن بگیرد.»

انتهای پیام/