توضیح شرکت ملی گاز در مورد عدم دسترسی پلاسکو به گاز شهری

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه ساختمان پلاسکو به گاز شهری وصل نبوده است، اظهار کرد: هیات امنای این ساختمان درخواست خود برای دسترسی به گاز شهری را به ما اعلام کردند اما به دلیل نداشتن شرایط لازم گاز شهری در دسترس آنها قرار نگرفت. به گزارش صافی، مومنی در نشست […]

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه ساختمان پلاسکو به گاز شهری وصل نبوده است، اظهار کرد: هیات امنای این ساختمان درخواست خود برای دسترسی به گاز شهری را به ما اعلام کردند اما به دلیل نداشتن شرایط لازم گاز شهری در دسترس آنها قرار نگرفت.

به گزارش صافی، مومنی در نشست خبری که صبح امروز در شرکت ملی گاز برگزار شد، اظهار کرد: وقتی مصرف هر تقاضاکننده گازی بیشتر از ۱۶۰ مترمکعب باشد، برای اینکه به گاز شهری دسترسی پیدا کند، باید فضایی را برای نصب ایستگاه اختصاص دهد.

وی افزود: متاسفانه این ساختمان فضایی را برای نصب ایستگاه نداشت.

وی ضمن اینکه این فضا باید توسط مالک ساختمان تامین شود، افزود: البته بنیاد مستضعفان هم درخواست دسترسی این ساختمان به شبکه گاز شهری را به شرکت ملی گاز ارائه کرده بود اما آنها فضای مذکور را نداشتند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به قراردادهای شرکت ملی گاز با کشورهای خارجی توضیح داد: هنوز هیچ قراردادی به نتیجه نرسیده اما البته بیشتر درخواست سوآپ مدنظر است و با کشورهای گرجستان، ارمنستان، ترکیه و برخی کشورهای اروپایی در مذاکره هستیم.