15:34 1403/02/13
طی مراسمی ؛

تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر سهند برگزار شد

صافی نیوز – تبریز-رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند ظهر روز چهارشنبه در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهر سهند با اشاره به فضیلت های عید بزرگ غدیر افزود:برای ما شیعیان روزی بهتر از بعثت و غدیر خم نیست؛ در روز غدیر خم بشریت با عالم بالا ارتباط می‌یابد و ملک و ملکوت به هم وصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین منیب راد اضافه کرد : مراسم روز غدیر باید همه ساله در فضیلت برگزار شود چرا که ظهور حقیقت دین و سالروز روشن شدن تکلیف انسان است و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خوشبختانه روز به روز این جشن باشکوهتر از سوی مردم برگزار می شود.

امام جمعه شهر سهند افزود : امید است با گذشت روزها عید غدیر خم مفهوم خود را در جامعه بیشتر نمایان سازد چنانچه در تمام احادیث در این اندازه به اطعام دادن و گرفتن جشن در روز غدیر توصیه نشده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام امامت و  ولایت افزود  : در شب معراج خداوند متعال برای ایجاد صوت برای تکلم با پیامبر گرامی اسلام، از لحن امیر المومنین صحبت می‌کنند که این ایجاب مسئله نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به وظایف خطیر سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ دین مبین اسلام گفت : معتقدیم سازمان تبلیغات اسلامی قدری باید در رویکرد خود عمومیت نگر شود و همه اقشار را پر رنگ‌ تر ببیند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود:ما در تعاملات خود توانسته‌ایم با بخشی از افراد متدین ارتباط برقرار کنیم اما باید نگاه کلان داشته باشیم و با قشر خاکستری که درصد قابل توجهی از جامعه نیز محسوب می‌شوند برای آنان نیز تولید ادبیات و تولید محتوای مناسب و تولید محصول متناسب داشته باشیم.

حجت الاسلام شعبانی افزود :  این رویکرد صرفا رویکرد من نیست بلکه رویکرد کلی سازمان تبلیغات اسلامی است و در عمل نیز باید خود را نشان دهد.

وی در پایان  ادامه داد : نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود که فرمانده آن نیز شخص محترم امام جمعه هر شهرستان می‌باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرپرست قبلی این اداره حجت الاسلام میلاد شکری تجلیل و حجت الاسلام محمد علی حقی به جای ایشان به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهر سهند معارفه شدند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}