تیم فوتبال بانوان ایران مغلوب فیلیپین شد

تهران – ایرنا- تیم فوتبال بانوان ایران در دیدار برابر فیلیپین از مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با حساب ۲ بر صفر شکست خورد. به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود از دور دوم مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر فیلیپین به میدان رفت و در نهایت بدون کسب امتیاز به […]

تهران – ایرنا- تیم فوتبال بانوان ایران در دیدار برابر فیلیپین از مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با حساب ۲ بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود از دور دوم مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر فیلیپین به میدان رفت و در نهایت بدون کسب امتیاز به کار خود پایان داد.
نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت، اما شاگردان «مریم آزمون» در نیمه دوم، توان مقابله با حریف را نداشته و با حساب ۲ بر صفر مغلوب شدند.
گل های تیم فیلیپین در این بازی در دقایق ۴۷ و ۵۱ به ثمر رسید.
این دیدار از گروه سوم مرحله انتخابی در قاره آسیا و در ورزشگاه «حمد کبیر» شهر دوحه قطر برگزار شد. قضاوت بازی را «کنگ دی دانگ» از ویتنام برعهده داشت.
زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، ملیکا متولی، فاطمه سهرابی، فاطمه برازجانی، زهرا سربالی، شقایق رو بهانی، مونا حمودی، زهرا قنبری (کاپیتان)، سمانه چهکندی و هاجر دباقی بازیکنان تیم کشورمان در رقابت با فیلیپین بودند.
«محمد علی سبحانی» سفیر ایران در قطر، «لیلا صوفی زاده» نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان به همراه «ابراهیم شکوری» سرپرست دبیرکلی فدراسیون از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.
چین تایپه و فلسطین دیگر تیم های حاضر در گروه سوم هستند که تیم فوتبال بانوان ایران در روزهای آینده به مصاف این حریفان می رود.
شبک**ورزشی**۳۷۸۳**۱۳۹۲
انتهای پیام/