ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از فردا آغاز می شود

صافی نیوز / رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، عبدالرسول پورعباس گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون مذکور همزمان با آغاز ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام نیز همزمان در دسترس خواهد بود و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور تا سه شنبه شب ۲۲ آذر ماه ادامه دارد و ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده که در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند زیرا هر ساله تعداد قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام بی‌دقتی کرده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و دچار مشکل می‌شوند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

انتهای پیام/