رئیس اداره بنیاد شهید مراغه:

جامعه ایثارگری پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

صافی نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان گفت: جامعه ایثارگری پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و باید این فرهنگ در بین نسل جوان امروز گسترش یابد.

به گزارش صافی نیوز، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: شهدا با تأسی به اهل‌بیت (ع) برای دفاع از کشور جهاد کردند و راه شهدا ادامه راه امامان بود.

وی با اشاره به اینکه برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران باید صادقانه به مردم خدمت کنیم افزود: شهدا درراه دفاع از میهن و مردم کشور جان خود را فدا کردند و اکنون وظیفه ما این است که صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنیم.

اسلامی وجود والدین شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و اضافه کرد: توفیق شده که به دیدار شما عزیزان بیاییم و حضور در کنار والدین شهدا مایه دلگرمی خادمان شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: جامعه ایثارگری می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان گسترش دهند و پیشگام در گسترش این فرهنگ در جامعه باشند.

به گزارش صافی، در این دیدارها از خانواده شهید «حامد و فرید کاظمی ثانی» و «محمدرضا وند باقری» و شهیده «زهرا طهماسبی» از شهدای بمباران مراغه و ایثارگران دفاع مقدس «پرویز امیری» و «اسکندر احدی هریس» دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.