جدال تیم پارس جنوبی با فولاد خوزستان سخت است

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم در برابر تیم پرافتخار فولاد خوزستان کار سخت و دشواری در پیش دارد. به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: فولاد خوزستان با برخورداری از کادر فنی مجرب و ساختاری قوی […]

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم در برابر تیم پرافتخار فولاد خوزستان کار سخت و دشواری در پیش دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: فولاد خوزستان با برخورداری از کادر فنی مجرب و ساختاری قوی از تیم های شایسته لیگ برتر است.
وی بیان کرد: این تیم سابقه قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد که همین امر باعث شده تا جدالی سخت برابر آنها داشته باشیم.
تارتار در ارتباط با وضعیت بازیکنان جذب شده نیز گفت: این تیم بازیکنانی را برای نیم‌ فصل دوم جذب کرده‌ که شاید صاحب نام نباشند ولی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم بازیکنانی را گرفته که آینده‌دار هستند و در تمرین ها ما را به آینده تیم و خودشان امیدوار کردند.
وی در ارتباط با وضعیت ورزشگاه تختی جم نیز ادامه داد: بارندگی صورت گرفته نیز در کیفیت زمین ورزشگاه تاثیر گذاشته که امیدوارم این موضوع در دیدار برابر فولاد خوزستان مشکلی برای تیم پارس جنوبی جم ایجاد نکند.
تارتار اظهارداشت: پارس جنوبی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کند.
تارتار در ارتباط با جدایی فرشید پاداش از تیمش نیز گفت: این بازیکن هفته گذشته درخواست جدایی کرده بود و دوست داشت به جایی برود که بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهار داشت: پاداش بازیکن با اخلاق و شایسته پارس جنوبی بود که بعد از جمع‌بندی با کادر فنی به وی اجازه خروج از تیم داده شد.
پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری میزبان فولاد خوزستان است.
پارس جنوبی جم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
تیم فولاد خوزستان نیز با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.
۷۲۱۲/۶۰۴۵
انتهای پیام/